نوشته شده توسط : samiM

آکواریوم آنتالیا

آکواریوم آنتالیا در سال 2012 در زمینی به مساحت 3 هکتار به بهره برداری رسید و از بزرگترین آکواریوم های دنیا می باشد. هدف کسانی که این آکواریوم را ساختند برقراری هارمونی بین محیط و جانوران دریایی و آبزی و دریا بوده است. ورودی در طبقه همکف آن قرار گرفته است.هنگامی که وارد می شوید بوفه و آفیس های اداری را مشاهده می کنید اما کمی جلوتر که بروید به یک تونل بسیار زیبا و جذاب می رسید. این تونل دارای 131 متر تول و 3 متر عمق می باشد که هر یک از آن ها دارای طراحی منحصر به فرد خود می باشند. این آکواریوم در مرکز شهر توریستی آنتالیا و در بین دو مرکز خرید میگروس و مینی سیتی واقع شده است. مسافران تور آنتالیا به راحتی می توانند از این آکواریوم دیدن نمایند و بعد به مرکز خرید بروند و هرچه می خواهند تهیه کنند و از خرید خرید خود لذت ببرند.

آکواریوم آنتالیا

یک مجسمه ساز ایتالیایی به نام بندتی مخزن اصلی این آکواریوم را با لاشه های زیر ریایی , یک هواپیما به اندازه واقعی و کشتی و طراحی کرده است. طرح های دیگر هم یک ماشین غرق شده , مقبره های مصری که سبک هستند و... می باشد. مسافران عزیز تور آنتالیا که هیجان را دوست دارند بدانند که می توانند با پوشیدن لباس غواصی در این آکواریوم شنا کنند و از بودن در کنار ماهی ها و کوسه های کوچک لذت ببرند و به آن ها غذا بدهند. گردشگران به راحتی می توانند این کار را انجام دهند زیرا فضای بالای آکواریوم دارای هوای آزاد می باشد و در تمام مدتی که مشغول غواصی هستند یک لیدر شما را همراهی می کند و مراقب شما می باشد پس خونسردی خود را حفظ کنید و از این تفریح پر هیجان خود نهایت لذت را ببرید.

آکواریوم آنتالیا

مسافران تور آنتالیا بدانند که در این آکواریوم زمین بازی برای کودکان وجود دارد و می توانند از سینماهای کوچک آکواریوم , سواری های تفریحی و کنسول های بازی استفاده کنند ولذت ببرند. جالب است بدانید که این آکواریوم دارای یک سالن برف به بزرگی 1500 متر مربع می باشد که بزرگترین سالن برفی جهان می باشد. این سالن دارای دمای ثابت منفی 5 درجه سانتی گراد است و متشکل از چند کلبه اسکیمویی و خانه بابا نوئل است. یک کافه هم در این سالن وجود دارد که می توانید در ین کافه بشینید و یک نوشیدنی گرم بنوشید و لذت ببرید. مسافران و گردشگران عزیز تور آنتالیا با دیدن از این آکواریوم می توانند سفر بی نظیری را تجربه کنند.

آکواریوم آنتالیا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: آکواریوم در آنتالیا,آکواریوم آنتالیا,اكواريوم انتاليا,دیدنی های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

 تور آنتالیا چتر بازی

گردشگران تور آنتالیا اگر برای تفریح و ورزش های پرهیجان به این شهر زیبا سفر کرده اید هرگز چتر بازی در آسمان زیبای آن را از دست ندهید. در واقع چتر بازی یکی از بهترین تفریحات شهر آنتالیا است که گردشگران و هیجان دوستان از ارتفاع 700 متری میپرند و به مدت تقریبا نیم ساعت در آسمان چتر بازی می کنند و از تفریح خود نهایت لذت را می برند. گردشگران عزیز تور آنتالیانگران نباشید چون قبل از پرش یک مربی تمام نکات لازم را به شما آموزش میدهد تا تفریحی بی خطر لذت بخش و هیجان انگیز را داشته باشید. مربی شما در حین چتر بازی از شما فیلمبرداری می کند تا خاطره سفر شما زیبا تر و کامل تر شود. لازم به ذکر است که قبل از پرش کرم ضد آفتاب بزنید تا در ارتفاع پوستتان در اثر نور آفتاب آسیب نبیند و لباس مناسب بپوشید. گردشگران عزیز تور آنتالیا با این تفریح قطعا نهایت لذت را از سفر خود خواهند برد.

تور آنتالیا چتر بازی

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: چتر بازی در آنتالیا,تفریحات آنتالیا,تفریح در آنتالیا,جاذبه های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

 مرکز خرید فروم استانبول ترکیه یکی از بزرگترین مراکز خرید ترکیه می باشد و در زمینی به مساحت 500 هزار متر مربع در منطقه بایرام پاشا استانبول قرار دارد. مرکز خرید فروم استانبول بیش از 280 مرکز با برندهای معتبر و مشهور مخصوص گردشگران تور ترکیه مانند فروشگاه لوازم خناگی معروف IKEA  ، Decathlon و H&M دارد و تعداد زیادی  فروشگاه  لباس های  ورزشی ، بوتیک های  مختلف ، و کافه تریا  در این  مجتمع  وجود دارد و همچنین  آکواریوم غول پیکر ترکیه ، موزه یخی ، شهربازی ، رستوان و فست فود و ایستگاه مترو استانبول  برای مسافران تور ترکیه در این مجموعه قرار دارد.

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید فروم استانبول ترکیه,مراکز خرید فروم استانبول,عکس مرکز خرید فروم استانبول,مرکز خرید در استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

قصر گراند بانکوک

حتی اگر برنامه شما فقط جست و خیز و خوش گذرانی در ساحل ، فیل سواری در کمال آرامش و خوردن ماسامان کاری و تام کا گای تا آنجائیکه برای یک انسان امکان دارد ، باشد شاید حداقل یک یا دو روز را در بانکوک سپری نمایید .اگرچه کارهای زیادی در پایتخت برای انجام دادن در پیش رو دارید و از بین تعداد زیادی گزینه قدرت انتخاب دارید اما شما عزیزان تور تایلند بهتر است اول از قصر گراند آغاز کنید . این بنا جاذبه توریستی شماره یک از لحاظ منظره و چشم انداز در این شهر محسوب می شود و افراد برای ستایش آن بین اهمیت تاریخی ای که دارد و اینکه ساخت اعجاب انگیز دست بشر است ، مردد هستند . زمین آن شامل پیچ و خم های هال های سلطنتی ، معابد و آثار مقدس باستانی است که مهمترین آن وات پرا کائیو ، معبد امرالد بودا می باشد . مقدسات داخل این معبد گفته شده که بخشی از استخوان و موهای بوداست . به مسافرین تور تایلند پیشنهاد می دهم که ساعات متعددی را برای قضاوت این قصر به خود اختصاص دهند اما اگر بعد از آن تمایل به پیاده روی بیشتری دارید می توانید به یکی دیگر از نقاط برجسته شهر بروید وات پو و وات آرون ، معبد داون (یک مکان فوق العاده برای تماشای غروب آفتاب) که در همان نزدیکی هستند .

 

ساحل رایلی

ایالت کرابی خانه برخی از مشهورترین سواحل تایلند است ، و رایلی شیره محصول است . بطور وسیعی یکی از بهترین سواحل کشور محسوب می شود . این شهرت بدلیل ساحل ماسه ای سفید ،آبهای نیلگون تمیز و شفاف و حس پیدا کردن بخشی از بهشت روی زمین ، است .به شما مسافران عزیز تور تایلند پیشنهاد می کنم که با استفاده از خدماتی که توسط شهر کرابی و آئونانگ فراهم می شود ، قایقی اجاره کنید و از جزیره دور شوید. سواحل عمده ترین دلیل پر بازدید بودن رایلی است ولی رایلی همچنین کانون صخره نوردی هم می باشد . قله های کارستی رایلی ماجراجویان با تجربه و تازه کار را به سمت خود می کشاند تا خود را در بالا رفتن از صخره های آهکی برج مانند رایلی به چالش بکشند . در میان بسیاری از کارهایی که می توانید انجام دهید ، فیل سواری ، کلک سواری در آبهای سفید و تمیز ، قایق سواری با قایق پارویی و غواصی از دیگر گزینه هایی است که بیشترین انتخاب را دارند . و اگر به دنبال فعالیت های آرام تر و بدون هیجان هستید می توانید شرکت در کلاس آشپزی را برگزینید . همچنین یک غار الماسی مناسب برای توریست با یک گذرگاه امن در داخلش برای بازدیدکنندگان کنجکاو تور تایلند موجود است بخصوص افرادی که در میان افراد بسیاری که مشتاق حمام آفتاب هستند فقط به دنبال اکتشافات جدید می باشند . 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند,قصر گراند بانکوک,ساحل رایلی,جاذبه های گردشگری تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

پارک فراری دبی

تور دبی پارک فراری

پارک فراری دبی در شهر ابوظبی ساخته شده است که بسیار بزرگ می باشد و علاقه مندان به ماشین های فراری می توانند به این پارک بروند و از ماشین سواری خود با فراری لذت ببرند. مسافران تور دبی زمستان 94 که علاقه مند به ماشین های فراری هستند پارک فراری دبی را از دست ندهند. پارک فراری  بزرگترین پارک موضوعی در تمام دنیا برای فراری می باشد که مورد توجه توریستهایتور دبی بهمن 94 چون پرسرعت ترین ترن هوایی دنیا با سرعت 150 مایل در ساعت , پارک مسابقه با ماشین های فراری برای کودکان , شبیه سازیهای سرعت با انواع مختلف اتومبیل های فراری که گردشگران می توانند آن را لمس کنند و... در این پارک 40 هکتاری وجود دارد. مسافران تور دبی فوری و توریست ها که علاقه مند به اتومبیل فراری هستند می توانند یک روز کامل را در پاک فراری (ferrari world) سپری کنند و لحظات خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 تور دبی پارک فراری

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک فراری دبی,پارک فراری در دبی,پارک های دبی,دیدنی های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان از هتل های 5 ستاره منطقه داون تاون دبی می باشد که متشکل از 285 اتاق 2 و 3 تخته می باشد. اتاق های این هتل بسیار تمیز هستند و شیشه های آن دوجداره است و مهمانان و مسافران عزیز تور دبی تعطیلات بهمن 94 به راحتی بدون هیچ گونه سر و صدایی استراحت کنند.

هتل دی میدان دبی

هم چنین اتاق ها شامل تمام امکانات رفاهی لازم از جمله یخچال , تلویزیون ال سی دی , سشوار , حمام , روم سرویس 24 ساعته و... می باشند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , میز بیلیارد , زمین گلف , زمین بازی کودکان , اسب سواری و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور دبی زمستان 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

هتل دی میدان دبی

 

هتل دی میدان دبی

 

 

هتل جبل علی دبی

هتل جبل علی دبی هتلی 5 ستاره در منطقه پالم دبی می باشد که دارای بسیار زیبا و خاصی می باشد ، این هتل دارای مکانی برای گلف است که برای میهمانان هتل فراهم گشته تا با آرامش و سکوت سفری خوب را در هتل جبل علی دبی تجربه کنند برای مسافران تور دبی نوروز 95 امکانات تفریحی و ورزشی بسیاری آماده گشته است . این هتل برای همه افراد با انواع سلیقه امکاناتی را فراهم کرده است و می تواند گزینه ی خوبی برای سفر شما به دبی باشد. قابل ذکر است که هتل جبل علی دبیمکانهایی شاد و مفرح را برای گردشگران تور دبی 95 مهیا کرده است تا آنها با خاطراتی خوش هتل را ترک کنند . 

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره در دبی,هتل دی میدان دبی,هتل جبل علی دبی,لیست هتل های 5 ستاره در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 دی 1394 | نظرات ()